Satu Rungutan Tahap Ikan Kerapu

Abaikan tajuk yang merepek itu.
Saya memang tidak tahu mahu letak tajuk apa. :/

Saya ada kenal beberapa pekomik daripada unit Komik-M, syarikat PTS.
Salah seorangnya adalah Irfan Foner, pelukis komik Smash20. Umurnya sebaya sahaja dengan Angah dan sekarang sedang menuntut di Universiti Islam Antarabangsa (UIAM).
Dulu dia ada blog dan saya 'silent reader' blognya, sebelum dia menutup blog itu atas 'sebab yang tidak dapat dielakkan'.

Inilah antara karyanya. 
Tidak lama lagi sambungan komik ini akan terbit. (^-^)

Sebenarnya, saya malas mahu kata apa-apa.
Cuma mahu tunjuk ini sahaja.




Jujurnya, bolehkah saya minta orang yang menguruskan website PTS agar memastikan info pengkarya di bawah naungannya sentiasa dikemas kini? :/

{Update}


Baru tadi saya re-check balik, sudah berubah rupa. :/
Sudah bertukar jadi blog mempromosi potongan rambut (?) XD

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Trip dan blackout 2

Anis ke PIS

Alkisah Budak-Budak Sekolah Zaman 80/90an