Angau...

[1]

Tolong!!!
Saya diserang penyakit!!!
Sakit angau... (untuk kali ketiga dalam hidup saya)
Nampak dia je rasa berdebar-debar (macam orang tu makan orang!)
Tapi kalau tak nampak dia rasa macam hari tu tak lengkap lak.
Huh...Gatal kepala memikirkannya.

Sampai masuk mimpi tu...
Orang kata kalau sudah masuk mimpi, maknanya....
Er... Siapa pernah tonton filem Lady Boss?

Kalau angau dengan rakan seangkatan tu takpelah gak.
Masalahnya saya angau dengan lecturer!
Orang tu En Saiful la...

Kalau ada orang tau ni, naya!
Mesti satu kontroversi baru melanda seluruh Unitekma.
Maunya kena menjawab dengan ramai orang (weh, ramai orang kat sini kaki gosip deh)...

Dan bila itu berlaku,
Terpaksalah saya berhibernasi,
Di sudut paling sepi dan terpencil di PSZ.

Em... Harap-harap takde orang dari QSBINA Unitekma yang baca entri ni.
Ataupun si empunya diri. Malu weh....
Lagipun dengar cerita dia ada blog...

Kalaulah saya tak ikut trip ke Terengganu tu, agaknya tak jadi macam ni ke?

[2]

Huhu...
Sedihnya rasa di hati...
En Saiful sambung PhD...
Patutlah tak nampak dia lagi...

Weh, beritma!

Hem... Kali terakhir nampak dia pun pada hari Selasa, 30 Disember lepas.
Dia dah potong rambut. Lain macam biasa je.
Entah kenapa saya hafal benar dengan baju kemeja warna navy dengan seluar slack warna perang gelapnya tu.

Lepas tu tak nampak batang hidung langsung.

Huu... Sambung belajar bukan nak bagitau orang!
Atau dia ada bagitau tapi saya tak tau (almaklumlah, saya ni second intake...)

Em, mungkin itulah makna ayat, "saya pun tak tau saya ajar kamu lagi tak sem depan."
Dia cakap macam tu masa trip ke Terengganu dulu.

[3]

Apa-apapun, kepada En Saiful, terima kasih sebab melayan karenah kami yang ntah apa-apa ntah.(yalah, En Saiful kan PA kami...)

Aaa... Dan juga mengajar kami secara detail sepanjang satu semester tu (walaupun nota yang En Saiful bagi kecik nak mati, sampai kena pakai kanta pembesar kalau nak tengok... Hehehe, sempat lak mengutuk!)

Semoga dapat menghabiskan PhD dengan jayanya.

NotaKaki: Nasib baik Lea ada bagi gambar masa trip pergi Terengganu lepas. Kalau rindu tengok je gambar-gambar tu... Hehehe...
Gatal betul saya. Ngeh...:p

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Trip dan blackout 2

Anis ke PIS

Alkisah Budak-Budak Sekolah Zaman 80/90an